Oswajamy Facebooka, czyli warsztat jakich wciąż mało!
15 Czerwca 2019, 09:30-16:00 (Sobota)
Serdecznie zapraszamy przedsiębiorców na specjalne warsztat:
Oswajamy Facebooka, czyli warsztat jakich wciąż mało!
Sprawdź co możesz zrobić, co zmienić i jak to zrobić? Zabierz swój laptop, pokaż nam swój profil firmowy, a powiemy Ci co można poprawić.
Termin: 15 czerwca (sobota) godz. 9:30 - 16:00
Miejsce: Dom Przedsiębiorcy w Tczewie - I piętro sala konferencyjna
Wstęp bezpłatny! Potwierdź swój udział ale nie klikaj jeśli nie jesteś pewien, że będziesz! Napisz do nas jeśli stwierdzisz, że nie możesz przyjść. Nie rezerwuj miejsca jeśli nie będziesz brać udziału, a chcesz tylko przyjść popatrzeć i wyjść przed końcem. Daj szansę sobie i innym na zdobycie wiedzy! Link do rejestracji:
Agenda:
Godz. 9:30 WPROWADZENIE do marketingu w social media
(by Marzena & Adam)
- KONCEPCJA 4P i MODEL H2H - czyli jak podejść do marketingu swojego produktu/usługi
- PERSONA - kim jest mój klient i jak do niego docierać
- SOCIAL MEDIA - jakimi prawami się rządzą i jak się w nich odnaleźć
- BENCHMARKING - czyli jak inne firmy z mojej branży mogą stać się inspiracją
Godz. 11:00 - 11:15 PRZERWA
Godz. 11:15 FACEBOOK - część teoretyczna + warsztat (by Adam)
- czym jest zasięg organiczny i nieorganiczny - co na nie wpływa
- jak planować treści i komunikację
- jak przygotowywać wpisy w różnych formatach z wykorzystaniem narzędzi zewnętrznych
- jakie szczegóły będą miały znaczenie dla lepszej widoczności strony
- manager reklam - wprowadzenie
Godz. 13:15 BUDOWANIE LOJALNOŚCI I AUTENTYCZNOŚCI (by Marzena)
- crossmarketing i crosspromotion - czyli z kim promować, żeby było taniej (i skutecznie)
- jak trzymać kontakt z grupą docelową - o co zadbać
- marketing szeptany też ma znaczenie w socialach!
Godz. 14:00 - 14:15 PRZERWA
Godz. 14:15 - 15:45 KAMPANIE SPONSOROWANE NA FACEBOOKU (by Adam)
- czym jest lejek sprzedażowy na Facebooku, czyli dobór celów
- grupy docelowe, formaty i treści - jak tworzyć, żeby angażować
- warsztat z przygotowania pierwszych reklam
- jak analizować zwrot z inwestycji w reklamę i optymalizować kampanie w przyszłości
Godz. 15:45 - 16:00 BLOK PYTAŃ I ODPOWIEDZI (by Marzena & Adam)
GODZ. 16:00 ZAKOŃCZENIE
Nasi prowadzący: Adam Plutowski - Consulting & Marzena Grochowska - Get Choice
Miejsce
Obrońców Westerplatte 3, Tczew