3camp | 12 maja 2015 | 18:00 | GPN-T

12 Maja 2015, 18:00-22:00 (Wtorek)

Zobacz na mapie

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Dla uczestników
już niedostępne -



Zapraszamy na 61. spotkanie z cyklu 3camp - tym razem nasi prelegenci opowiedzą o e-commerce w praktyce.


Na najbliższym spotkaniu dowiemy się m.in. o tym jak A/B testy robią największe e-commerce'y na świecie, czy UX jest ważny w e-commerce, o praktycznym zastosowaniu Big Data i Marketing Automation w e-handlu oraz co to jest omnichannel i dlaczego warto iść tą drogą.


AGENDA SPOTKANIA

18:00 - 18:30 Jarosław Banacki, Cyfrowe.pl - Jak dziś działać w e-commerce. Kilka rad od praktyka

Co tak naprawdę jest istotne w e-commerce, co to jest omnichannel, dlaczego warto iść tą drogą.


18:30 - 19:00 Łukasz Twardowski, UseItBetter - Evidence Led Experimentation at Scale, czyli o tym jak A/B testy robią największe e-commerce'y na świecie

Wiele firm traktuje testy A/B jako sposób na rozstrzyganie sporów. Temidę, która bezstronnie odpowie, czy prezes jest mądrzejszy od grafika. Tymczasem, topowe e-commerce'y każdą zmianę w serwisie, a robią ich setki, wprowadzają w formie kontrolowanego eksperymentu, poprzedzonego badaniami, a którego wynik jest punktem wyjścia do kolejnych badań i kolejnych iteracji. 
Łukasz postara się wyjaśnić, po co wkładają w to tyle wysiłku, jak to robią i czy można to robić samemu w domu.


19:00 - 19:30 Łukasz Lampka, Krzysztof Karolak i Kacper Klisz, UX Maestro - Przestań wciskać, pomyśl. Niech sami zaczną kupować!

Wiele firm e-commerce marnuje swój potencjał popełniając proste błędy, których dałoby się uniknąć. Czy UX jest ważny w e-commerce? Jak za jego pomocą zwiększyć zyski przy jednoczesnym wzroście zadowolenia klienta? Jakie błędy popełniają sklepy budując ścieżki zakupowe? W jaki sposób można poznać swoich klientów, a następnie przygotować rozwiązanie odpowiadające ich oczekiwaniom? 


19:30 - 20:00 Przemysław Włodarski, cdp.pl - Praktyczne zastosowanie Big Data i Marketing Automation w e-commerce 

Pojęcia Big data oraz Marketing Automation stają się coraz częściej tematem branżowych konferencji. Coraz częściej firmy podkreślają swoje kompetencje w tych zakresach. Jednak poza marketingowymi hasłami często brakuje przykładów realnych implementacji. Te braki będzie można nadrobić słuchając o tym jak Big Data i Marketing Automation przekłada się na realne działania i wyniki w sklepie cdp.pl.


O PRELEGENTACH

Jarosław Banacki, Cyfrowe.pl

Absolwent informatyki na Politechnice Gdańskiej. Od początku studiów prowadził własną działalność gospodarczą związaną z branżą IT. Od 2003 roku poświęcił się rozwojowi sklepu internetowego Cyfrowe.pl oferującego sprzęt i akcesoria foto-wideo. Obecnie pełni funkcję Prezesa Zarządu Cyfrowe.pl Sp. z o.o. na co dzień zajmując się operacyjnym zarządzeniem firmy. Nadal ma główny głos w projektowaniu i rozbudowie funkcjonalności sklepu oraz innych narzędzi informatycznych w technologiach internetowych, co obok fotografii i gry w squash'a jest jego hobby. Firma obecnie zatrudnia ok 40 osób i oferuje ponad 15 tys. produktów z zakresu fotografowania, filmowania oraz wydruku. Obok sklepu internetowego dostępnych jest również 5 sklepów stacjonarnych w różnych miastach Polski.


Łukasz Twardowski, UseItBetter

Rozpoczął karierę zawodową jako "grafik www". Na etacie przepracował góra dwa miesiące i przeszedł na swoje. Założył agencję interaktywną Cookie, która robiła dość abstrakcyjne serwisy w czasach, kiedy robienie stron w flashu nie było jeszcze obciachem. Jeśli zapytasz go o sukcesy Cookie, prawdopodobnie pominie branżowe nagrody i opowie Ci anegdotę, jak spławił YouTube jako niezbyt obiecujący startup. Łącząc pasje do programowania, UX i big-danych, wspólnie z Mariuszem Zglinickim stworzył UseItBetter - platformę do analizy i optymalizacji Customer Experience (CX). Każdego miesiąca klienci UseItBetter rejestrują i analizują miliardy interakcji, jakie ich użytkownicy wykonują na drodze do zakupu ubrań, telefonów, usług bankowych czy polis ubezpieczeniowych, by następnie wykonać na ich podstawie dziesiątki czy nawet setki ekspertymentów. Jedne testy kończą się sukcesem, inne nie, ale wszystkie dostarczają wiedzy niezbędnej do dalszego zwiększania konwersji. Łukasz dzieli swój czas pomiędzy zarządzanie firmą i wspieranie klientów UseItBetter, prowadząc dla nich warsztaty czy bezpośrednio uczestnicząc w badaniach i optymalizacji. Dzięki temu miał okazję zobaczyć od kuchni z jakimi wyzwaniami mierzą się firmy takie jak Shop Direct czy Spotify, przez których serwisy przepływają setki milionów użytkowników i miliardy złotych.

Jeśli chcesz porozmawiać z Łukaszem o UX, Big Data, A/B testach, a najlepiej o wszystkich tych rzeczach na raz, napisz do niego na linkedin: https://linkedin.com/in/twardowski


Łukasz Lampka, Krzysztof Karolak i Kacper Klisz, UX Maestro

Razem pracują i imprezują.  Wspólnie tworzą zespół UX Maestro, a ich pasją jest praca przy projektach zmieniających reguły gry i utarte schematy. Łukasz ukończył Szkołę Główną Handlową, zawodowo zajmuje się Zarządzaniem Projektami ze specjalizacją w przedsięwzięciach Startup oraz wdrażaniem innowacji. Poza wiedzą projektową posiada kilkuletnie doświadczenie marketingowe oraz z obszaru UX. Krzysiek ukończył Politechnikę Warszawską, zajmuje się technicznymi aspektami działalności internetowej, czyli produkcją doskonałego kodu i ujarzmianiem wszelkich cyfrowych zawiłości. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektach webowych oraz e-commerce. Kacper studiuje Grafikę na warszawskiej Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania. Z pasji i zamiłowania tworzy projekty i usprawnienia, posiada szerokie doświadczenie we współpracy ze sklepami e-commerce, optymalizacji konwersji i kreatywnym rozwiązywaniu problemów.


Przemysław Włodarski, cdp.pl

Z branżą internetową związany jeszcze od czasów studiów, początkowo jako niezależny broker informacji.  Doświadczenie zdobywał w domach mediowych: Isobar, ZenithOptimedia, ValueMedia czy VML. Współpracował między innymi z : PKO BP, Nokia, GM, Orange Polska. Obecnie związany ze sklepem internetowym cdp.pl, gdzie jest odpowiedzialny za całość działań performance. Po godzinach dumny Ojciec oraz pasjonat gry w GO.

Zobacz również:

inne Bootstrap Branża IT CSS Front-end developer GitHub HTML JavaScript Programowanie Programowanie webowe Testowanie API wydarzenia Gdańsk