Event bezpłatny - liczba miejsc ograniczona!
Data: 26 września 2019 r., 9:30
Miejsce: Radom, ul. Gabriela Narutowicza 9
Organizatorzy:
Newspoint - monitoring mediów
More Bananas - agencja marketingowa
Zapraszamy na wyjątkowe szkolenie mające na celu zachęcić Was do rozpoczęcia przygody z marketingiem lub pogłębienia wiedzy w tym temacie. Wyjątkowe osoby z branży marketingowej zaprezentują swoje triki, porady i narzędzia, które pomogą każdej, nawet małej firmie skutecznie zaistnieć w mediach społecznościowych, na portalach, wyszukiwarkach internetowych, a nawet w mediach tradycyjnych. Marketingowych dróg jest bardzo wiele, a my przedstawimy Wam te najefektywniejsze!
I - Potrzeba działań marketingowych oraz monitoringu mediów - Aleksandra Chojnacka, Newspoint:
92% klientów wierzy rekomendacjom swoich znajomych i rodziny bardziej, niż innym formom reklamy (badanie Nielsena) - nie znajdziesz bardziej wartościowej reklamy dla Twojej firmy niż zadowoleni klienci. Siła poleceń jest ogromna. Szukaj ich w social media, na blogach, forach i portalach. Monitoruj konkurencję i branżę. W jakich obszarach biznesu monitoring może pomóc firmie i marce. Zapobiegaj kryzysom medialnym. Analizuj swoje działania. Przeprowadzaj audyty mediowe.
II - Warsztat z Panelu Newspoint - zasady działania i funkcje oraz zalety panelu do monitoringu mediów - Mariusz Mika, Newspoint.
III - Jak być numerem 1 w Google - synergia PR, content marketingu i SEO - Robert Sadowski, Newspoint:
Jak skutecznie promować się w 2019 roku. Czemu content marketing jest taki ważny. Co wpływa na wzrost pozycji strony internetowej w Google. Jak tworzyć treści z danych pochodzących z monitoringu mediów.
IV - Skuteczne działania w Social Media - Anna Ledwoń, More Bananas:
Od wielu lat pytanie nie jest już czy być obecnym w Social Media, ale jak robić to dobrze i efektywnie. Media społecznościowe wpływają na budowanie świadomości marki, decyzje konsumenckie, wspierają obsługę Klienta, a coraz częściej wpływają na zwiększenie zysków Twojej firmy. Dowiesz się, dlaczego kluczowa jest strategia, a działania długofalowe są skuteczniejsze niż szybkie zrywy. Jakie posty tworzyć, jak działa algorytm Facebooka, jak pisać i czy warto tworzyć płatne reklamy. A do tego poznasz narzędzia, które ułatwią Ci pracę.
V - Wykorzystanie influencer marketingu w promocji firmy, produktu lub usługi - Karolina Kumor, More Bananas:
Influencer marketing to aktualnie jeden z wiodących trendów w strategii marketingowej. Statystyki mówią same za siebie: 84% marketerów uważa go za efektywny, a wydany 1 dolar inwestycji przekłada się na 7,68 dolara zysku.Jak skutecznie wykorzystać influencer marketing w promocji swojej marki, na co zwrócić uwagę przy planowaniu kampanii z twórcami internetowymi i jak sprawdzić efekty tych działań? Czyli przydatne wskazówki wyniesione z własnych doświadczeń pracy z influencerami oraz obserwacji rozwoju tej gałęzi marketingu.
Miejsce
ul. Gabriela Narutowicza 9, Radom