Szkolenie dla menedżerów: KOMPETENCJE EMOCJONALNE W BIZNESIE I W ŻYCIU. Jak zjednywać sobie ludzi i budować trwałe relacje?
9 Października 2019, 09:30-17:00 (środa)
Warszawa,
To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dla kogo jest ten warsztat?
- Dla menedżerów wszystkich szczebli zarządzania, którzy pełnią role liderów i zarządzają zespołami.
- Dla osób, którzy przygotowują się do pełnienia roli menedżera.
- Dla osób pracujących w sprzedaży, odpowiadają za zarządzanie projektami, prowadzą rozmowy rekrutacyjne, pracują w pacjentami, odpowiadają za pozyskiwanie nowego biznesu i negocjacje.
- Dla osób, dla których budowanie i utrzymywanie konstruktywnych relacji z klientami i partnerami biznesowymi lub pacjentami ma kluczowe znaczenie.
- Dla wszystkich osób, które w rolach zawodowych i prywatnych budują i utrzymują konstruktywne relacje interpersonalne.
Czego nauczysz się w trakcie warsztatu?
- Co to są emocje i jaki jest twój własny profil reakcji emocjonalnej?
- Czy emocje i reakcje emocjonalne można kontrolować?
- Samoświadomość, samozarządzanie i uważność.
- Słucham, ale czy słyszę i jak słucham? - diagnoza i ćwiczenie technik konwersacyjnych.
- 5 kanałów komunikacji - werbalne i niewerbalne - jak ich konstruktywnie używać?
- Mikroekspresje twarzowe - klucz do ukrywanych emocji.
- Mity dotyczące zachowań niewerbalnych.
- Kompetencje emocjonalne w praktycznych sytuacjach biznesowych i życiowych.
- Kompetencje emocjonalne w sytuacjach kryzysowych.
Szczegóły techniczne
- Warsztat praktyczny - 80% to ćwiczenia, 20% to praktyczna wiedza oparta wyłącznie na faktach naukowych.
- Cena - 550 zł (brutto)
- Miejsce: Warszawa.
- W cenie szkolenia otwartego są uwzględnione przerwy kawowe, oraz materiały drukowane dla uczestników, a także (tam gdzie mają zastosowanie) testy diagnostyczne.
- Po każdym szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia.
Prowadząca
JADWIGA FORD
Menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu i zarządzaniu w międzynarodowych korporacjach. Psycholog. Certyfikowany Executive Coach. Trener i wykładowca akademicki. Ekspert w zakresie umiejętności biznesowych twardych i miękkich. Realizuje autorskie szkolenia w ramach prowadzonej przez siebie firmy. Na co dzień pracuje z menedżerami, którzy chcą budować przyjazną człowiekowi kulturę organizacyjną oraz empatyczny, ale skierowany na cel, styl przywództwa.