To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Henrik Zillmer w GPNT
już niedostępne -

Masz super pomysł? 

Chcesz go zrealizować, ale nie wiesz jak pozyskać środki lub inwestorów? Chcesz wiedzieć jak skutecznie zdobywają fundusze najlepsi?

 To nie może Cię zabraknąć Letniej Sesji Mentoringowej z Henrikiem Zillmerem 

"Pozyskiwanie funduszy dla startupów - Case AirHelp." 

9 lipca o godz. 18:00 w Gdańskim Parku Naukowo - Technologicznym, bud. C, sala FGH 


Henrik Zillmer, założyciel i CEO AirHelp. Przedsiębiorca z bogatym doświadczeniem w zakresie zarządzania produktem i budowy strategii firmy. Doświadczony start-upowiec. Anioł biznesu. Z sukcesem wprowadzał firmy do najlepszych i najbardziej przestiżowych inkubatorów i akceleratorów m.in. Y Combinator w Kalifornii (AirHelp).  W ciągu swojej kariery zaangażowany w 10 przedsięwzięć typu start-up całym świecie, m.in. Zalora.com, czy w wyceniany na 1 mld euro serwis Lazada.com. Za swoje wyjątkowe osiągnięcie uważa założenie w 12 miesięcy,  16-tu  sklepów internetowych w Australii, Malezji, Singapurze, Tajlandii, Hongkongu, Filipin, Wietnamu, Tajwanu i Indonezji.  Był częścią zespołu założycielskiego, odpowiedzialnego za zarządzanie produktem i rozwój biznesu. Firma wzrosła z kilku do ponad 3000 osób w ciągu tylko 1 roku.
 

Firma Henrika Zillmera - AirHelp 
Firma  AirHelp powstała w 2013 roku. Pomagamy pasażerom linii lotniczych na całym świecie uzyskać należne odszkodowania na opóźnione i anulowane loty, oraz w przypadku odmowy wejścia na pokład. Walczymy z przewoźnikami lotniczymi w imieniu milionów turystów, którzy nie są pewni swoich praw wynikających z regulacji prawa europejskiego i międzynarodowego, albo którym brakowało czasu, zaufania lub wiedzy, by samodzielnie rozpocząć ubiegania się o odszkodowanie. Walczymy z przewoźnikami w sądzie lub za pośrednictwem krajowych organów wykonawczych.
Naszym celem jest doprowadzenie do tego, by roszczenie należnego odszkodowania było tak łatwe i bezproblemowe, jak to tylko możliwe, a pasażerowie znów nie musieli martwić się o brak rekompensaty. Wierzymy, że można to osiągnąć dzięki nowoczesnej technologii i zautomatyzowanemu procesowi składania roszczeń, a wszystko opakowane jest w nowoczesną, przyjazną dla użytkownika stronę internetową i intuicyjną aplikację mobilną.

 Spotkanie w języku angielskim. W razie potrzeby wsparcie tłumacza.

Zobacz również:

szkolenia Finansowanie innowacji Inwestorzy Nowe technologie Pozyskiwanie funduszy Pozyskiwanie inwestorów Startup wydarzenia Gdańsk