Piotr Tymochowicz Szkolenia Otwarte
24 Listopada 2014, 09:00 (Poniedziałek) - 25 Listopada 2014, 17:00 (Wtorek)

To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.
Negocjacje Niekonwencjonalne w Ujęciu Relacyjnym jako umiejętne kontrolowanie przebiegu negocjacji i przechodzenie w rolę doradcy/mediatora.
Ukoronowaniem umiejętności negocjacyjnych jest doprowadzenie do sytuacji, aby nasi partnerzy nie mieli poczucia, że w istocie z nami negocjują, ale że mają do czynienia z doradcą reprezentującym Jego interesy. Kierując się powyższym przedstawiam Państwu moduł szkoleniowy, który zawiera zbiór niezbędnych narzędzi stanowiących moją własność intelektualną, na które pragnę uwrażliwić wszystkich, którzy prowadzą negocjacje bądź mają zamiar profesjonalnie się nimi zająć. Nieskromnie dodam, że poniższy program stanowi jedynie preludium moich wieloletnich doświadczeń i umiejętności, a na zagłębienie ich zapraszam przy okazji kolejnych szkoleń zamkniętych, otwartych, indywidualnych.
DZIEŃ 1
Pokonywanie barier dostępu do rozmówcy i budowanie relacji z interlokutorem- Metodyka efektywnej komunikacji i elementy komunikatu relacyjnego
- Najpotężniejsze narzędzia socjotechniczne
- Podprogowe przekazy otwarte
- Komunikat otwarty zamiast socjotechnik
- Bezbronność wobec komunikatu otwartego - jak sobie z tym radzić?
- Zastosowanie narzędzi komunikatu otwartego w procesach negocjacyjnych - trening nawyków
- Uniwersalne moduły komunikatu otwartego
- Przegląd najskuteczniejszych modułów w komunikacji negocjacyjnej (moduł obrazu, zaufania, satysfakcji, nawigacji, utrwalenia)
- Schematy oddziaływań na określony szczebel zawodowy odbiorcy
- Techniki wzbudzania sympatii
- Techniki motywowania i wzbudzania potrzeb
- Elementy sztuki uwodzenia (w aspekcie zawodowym)
- Elementy sterowania zachowaniem
- Sugestywność i ciągłość wypowiedzi
- Wizerunkowy język ciała negocjatora
- Metody przejmowania inicjatywy
- Elementy negocjacyjnej retoryki i erystyki
- Asertywność wizerunkowa i sztuka łamania asertywności
- Odróżnienie procesu negocjacji od procesu sprzedaży
- Oddzielenie elementów negocjacji dla sprzedających i kupujących
- Jednostkowe strategie negocjacyjne
- Multistrategie - strategie zespołowe
- Negocjacje klasyczne i niekonwencjonalne, a kontrola skuteczności dialogu
- Projekt Harvardzki jako klasyczny sposób prowadzenia negocjacji
- Łączenie podmiotu z przedmiotem negocjacji w Projekcie Podmiotowym
- Projekt Pozycyjny konfrontacja siły i elastyczności
- Elastyczność w Projekcie Kreatywnym - projekt pseudo-negocjacyjny
- Przegląd projektów pod kątem skuteczności w danej sytuacji negocjacyjnej
- Kreowanie prawidłowych nawyków negocjacyjnych
- Strategie skutecznych renegocjacji
- Negocjacje w sytuacjach pozornie straconych
- Negocjacje w sytuacjach kryzysowych
DZIEŃ 2
Oddziaływanie podprogowe w procesach "trudnych" negocjacji
- Metody dyscyplinowania procesu negocjacyjnego
- Strategie obniżania poczucia własnej wartości, wartości produktu/usługi
- Najskuteczniejsze techniki manipulacji
- Definicja formalna i poglądowe określenie manipulacji
- Genetyka skutecznych manipulacji
- Manipulacyjne taktyki kreowania wizerunku
- Reguła wzajemności i proces zjednywania partnerów
- Miękkie i twarde taktyki manipulacyjne
- Wybrane taktyki manipulacyjne o wysokiej skuteczności oddziaływania - trening
- Sposoby obrony przed niepożądanym wpływem i manipulacją ze strony rozmówcy - taktyki antymanipulacyjne
- Zastosowanie negocjacji kreatywnych do stworzenia płaszczyzny współpracy z klientem
- Współodkrywanie potrzeb i kreowanie stanowiska klientów w negocjacjach
- Przechodzenie na tą samą stronę - rola doradcy klienta
- Umiejętność wzbudzania motywacji u klienta
- Jak najskuteczniej osiągnąć sukces mając na uwadze interesy klienta
- Oddziaływanie za pomocą rozbudowanych pojęć - kluczy (nowość, korzyść, okazja, różnice, bonus)
- Metoda hierarchii potrzeb
- Właściwa argumentacja adresowana do kobiet, mężczyzn i grup mieszanych
- Techniki sterowania procesem decyzyjnym rozmówcy
- Sterowanie emocjami i skuteczne oddziaływania za pomocą przekazu niewerbalnego
- Kształtowanie poczucia samodzielności decyzji
- Taktyki wyprzedzania faktów
- Wykorzystanie elementów asertywności sugestywnej
- Metody pośrednie wywierania wpływu (ukryte komunikaty decyzyjne)
ZAPEWNIAMY:
- Szkolenie w formie interaktywnej
- Materiały szkoleniowe w formie CD wraz z nagranymi wystąpieniami
- Certyfikat ukończenia szkolenia
Miejsce
Hotel Złote Dęby
ul.Brzeziny 7, Warszawa
Zobacz na mapie
Zobacz na mapie
ul.Brzeziny 7, Warszawa