Promuj swoje wydarzenia i sprzedawaj bilety na Facebooku.

Evenea jako pierwsza platforma eventowa w Polsce umożliwia integrację Twoich wydarzeń z najpopularniejszym serwisem społecznościowym na świecie. Zobacz, jak wiele możesz osiągnąć dzięki promocji i sprzedaży wydarzeń bezpośrednio na Facebooku.

Importuj i eksportuj wydarzenia pomiędzy Evenea a Facebookiem

  • Importuj do Evenea dowolne wydarzenia spośród utworzonych przez siebie Facebook Events. Zrobisz to jednym kliknięciem.
  • Eksportuj z Evenea dowolne wydarzenia do swojego FanPage'a, dodając je do Facebook Events. Wystarczy jedno kliknięcie.
  • Równocześnie z eksportem do Facebooka, automatycznie tworzysz w swoim FanPage'u przycisk do rejestracji lub zakupu biletów na Twoje wydarzenie. To już tylko krok od zapełnienia się listy uczestników.

Sprzedawaj bilety bezpośrednio na Facebooku

  • Masz FanPage? Możesz sprzedawać bilety na tej samej stronie.
  • Organizujesz wiele wydarzeń? Załóż w swoim FanPage'u sklep z biletami.
  • Cały proces kupna-sprzedaży biletów odbędzie się na Facebooku.

Działaj szybko, szybciej zarabiaj

  • Wystarczy parę sekund i jeden przycisk w panelu, by poinformować o organizowanym z Evenea wydarzeniu na swoim wallu albo FanPage'u.
  • Czas jest ważny także dla uczestników. Żeby kupić bilet na Twoje wydarzenie, będą potrzebować konta w Evenea. Utworzą je również jednym kliknięciem.
  • Im krócej trwa proces publikacji wydarzenia i rejestracji uczestników, tym szybciej zaczynasz zarabiać na sprzedaży biletów. Evenea skraca ten czas do niezbędnego minimum.

Zwiększaj zasięg promocji

  • Integracja z Facebookiem sprawia, że wydarzenie jest nagłaśniane przez samych jego uczestników. Działa tu efekt kuli śnieżnej, która toczy się sama i nieustannie rośnie.
  • Zacznij od zaproszenia na swoje wydarzenie znajomych z Facebooka. Otrzymają standardową wiadomość na Facebooku. Jeśli potwierdzą udział w polecanym wydarzeniu, akcję tę zobaczą ich znajomi.
  • Wszyscy uczestnicy, klikając przy Twoim wydarzeniu "Lubię to" i "Udostępnij", rekomendują je swoim znajomym i skłaniają ich do odwiedzenia Twojego FanPage'a.

Po co Ci integracja z Facebookiem?

Zwiększasz zasięg

Oferując zakup biletów bezpośrednio na Facebooku, zwiększasz zasięg promocji i swoje szanse na sprzedaż wszystkich biletów. Uczestnicy, kupując bilet, rekomendują zakup swoim znajomym. Oni z kolei swoim. Przeciętny użytkownik Facebooka ma ok. 190 znajomych, z którymi może podzielić się informacją o Twoim wydarzeniu. Zyskujesz nowych klientów!

Promujesz siebie

Kiedy cały proces sprzedaży odbywa się w Twoim FanPage’u, mocniej wiążesz uczestników ze swoją marką, zachęcasz ich do interakcji i działasz w kierunku zwiększenia ruchu na swoim FanPage’u. Przy okazji kupujący bilet mogą zobaczyć też inne wydarzenia w Twoim sklepie z biletami i zainteresować się nimi. Promujesz siebie!

Działasz bez wysiłku

Dlaczego nie przetestować rozwiązania, które daje Ci potencjalny dostęp do ok. 10 mln Polaków (tylu ma konta na Facebooku), jest bezpłatne, pomaga w promocji Twojej marki, skraca czas dotarcia do klientów, klientom czas rejestracji, a do tego jest banalnie łatwe w obsłudze? Proces integracji z Facebookiem zaprojektowaliśmy tak, by wystarczyło zaledwie parę kliknięć myszką.

Oszczędzasz czas

Połączenie wydarzenia w Evenea z Facebookiem zajmie Ci chwilę. Uczestnikom wydarzenia spodoba się to, że nie muszą opuszczać Facebooka, ręcznie wpisywać adresów url i przeszukiwać kolejnych stron www. Szybciej zaczniesz sprzedawać bilety.

Zyskujesz kolejny kanał sprzedaży

Strona www nie jest jedynym możliwym kanałem sprzedaży, a Facebook nie musi służyć wyłącznie celom informacyjnym i promocyjnym. Przygotowaliśmy narzędzie, które doskonale radzi sobie ze sprzedażą biletów poprzez Facebooka. Skorzystaj z niego.

Oszczędzasz pieniądze

W Evenea płacisz tylko za sprzedane bilety, a korzystanie z Facebooka jest darmowe. Nie wydajesz dodatkowych pieniędzy na promocję swojego wydarzenia.

Korzystaj bezpłatnie. Pobieramy opłaty tylko jeśli Ty zarabiasz.
Masz pytania? +48 22 243 20 06